اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای استان

رییس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای استان خبر داد. سیدحجت طباطبایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان گفت: نوبت نمایش در مجتمع ها و سالن های سینمایی در ماه مبارک رمضان باید به گونه‌ای باشد که […]

رییس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای استان خبر داد.

سیدحجت طباطبایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان گفت: نوبت نمایش در مجتمع ها و سالن های سینمایی در ماه مبارک رمضان باید به گونه‌ای باشد که پایان نمایش حداقل یک ساعت قبل از اذان صبح باشد.

وی ابراز کرد: مجتمع ها و سینماها حتی المقدور به گونه ای زمان بندی نمایش خود را تنظیم نمایند که هنگام نماز مغرب و عشا (وقت افطار) فیلمی در حال نمایش نباشد و به نحو مقتضی زمان اذان را در سالن انتظار اعلام و پخش نمایند.

طباطبایی اضافه کرد: تمامی بوفه‌ها مجتمع و سالن‌های سینمایی در ساعات روزه‌داری، باید از فروش هر گونه خوراکی و آشامیدنی خودداری نمایند.

طباطبایی گفت: قیمت بلیت در ماه مبارک رمضان طبق مصوبه شورای صنفی نمایش تا ساعت ۲۰ نیم بها است و بعد از ساعت فوق تمام بهاء و مطابق قیمت مصوب اعلام شده خواهد بود.

  • وی ادامه داد حضور مدیر سینما و یا جانشین آن تا پایان سانس های نمایش فیلم الزامی است.