تجلیل از مسعود ولدبیگی در هفتمین جشنواره فیلم شهر

مسعود ولدبیگی چهره پرداز و طراح گریم در هفتمین جشنواره فیلم شهر تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مراسم تجلیل از مسعود ولدبیگی چهره پرداز و طراح گریم پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران شامگاه جمعه ۲۸ تیر در دومین روز از برگزاری […]


مسعود ولدبیگی چهره پرداز و طراح گریم در هفتمین جشنواره فیلم شهر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مراسم تجلیل از مسعود ولدبیگی چهره پرداز و طراح گریم پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران شامگاه جمعه ۲۸ تیر در دومین روز از برگزاری جشنواره با حضور سینماگران اهالی رسانه و مسئولان جشنواره برگزار شد.

پس از پایان نمایش فیلم «آکاردئون» به کارگردانی آرمان زرین‌کوب با حضور سازندگان فیلم و همچنین مهری شیرازی گریمور، مهین نویدی، چهره‌پرداز، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره، با اهدای هدایا از مسعود ولدبیگی به پاس بیش از سه دهه فعالیت و هنرآفرینی در سینما و تلویزیون تقدیر شد.

میرزاخانی طی سخنان کوتاهی گفت: خوشحالیم که امروز می‌توانیم تشکر کوچکی از یک هنرمند بزرگ داشته باشیم و این هم برای جشنواره فیلم شهر و خودم باعث افتخار است. ما وظیفه خود می‌دانیم تا قدردان هنرمندان کشور باشیم و در راه پاسداشت زحمات آنها از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

مهری شیرازی پیشکسوت چهره‌پردازی نیز گفت: ایستادن در کنار مسعود ولدبیگی افتخار است بسیار خرسندم که امروز در این مراسم حضور دارم. مسعود ولدبیگی انسان هنرمند، کوشا و صبور است. امروز سینمای ما به مهربانی و صبر نیاز دارد و ما باید محبتمان را به یکدیگر در سینما بیشتر کنیم.

آرمان زرین‌کوب کارگردان فیلم نیز گفت: ما در این مراسم تلاش داریم قدردان بخش کوچکی از زحمات و تلاش‌های استاد ولدبیگی باشیم و به ایشان بگوییم ما شما را دوست داریم.

مهین نویدی نیز طی سخنانی گفت: از برگزارکنندگان این مراسم متشکرم، تلاش‌ها و خدمات مسعود ولدبیگی در سینما بسیار ماندگار است.

مسعود ولدبیگی نیز در پایان مراسم با تشکر از مسئولان برگزار کننده جشنواره فیلم شهر و همچنین سازندگان فیلم «آکاردئون» گفت: خوشحالم در جمع شما حضور دارم. برای همه شما آرزوی سلامتی دارم. به هر حال امیدوارم آخر و عاقبت همه ما به خوبی، خوشی و شادی تمام شود و نه بیماری. بیماری آدم را خانه‌نشین می‌کند. برای همه آرزوی سلامتی می‌کنم. با حضورتان ما را سرافراز کردید و از صمیم قلب سپاسگزارم.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ۲۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.