دعوت انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از هنرمندان برای حضور در راهپیمایی قدس

روز جهانی قدس روز تمام ستمدیدگان جهان است رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از هنرمندان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. آرش خیر آبادی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان گفت:امروز همه به صف شدند تا ایران و ایرانی را به زانو در بیاورند آنهم در مقابل مشکلاتی […]

روز جهانی قدس روز تمام ستمدیدگان جهان است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از هنرمندان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

آرش خیر آبادی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان گفت:امروز همه به صف شدند تا ایران و ایرانی را به زانو در بیاورند آنهم در مقابل مشکلاتی که به ناحق درست کردند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی ادامه داد: به نظرم می‌آید که تمام آدم‌هایی که در دنیا به هر نحوی تحت ستم مستبدین قرار می‌گیرند روز جهانی قدس روز آنها وروز آدم های ستم دیده و فریادشان بر سر انسانهایی که می تواند ستم نکند اما ستم می کنند است.
وی اضافه کرد: طبیعتاً در این زمینه هنرمندان صف اول قرار می‌گیرند، هنرمندان انسان‌هایی هستند که به زبان هنر می‌توانند تلخی‌های روزگار خودشان را به نمایش بگذارند.
خیر آبادی اظهار کرد: هنرمندان در مسیری حرکت می کنند که شاید آینده جهان را به آینده‌ای روشن‌تر و افزون‌تری تبدیل کنند.
‌وی از هنرمندان و هم صنفانش در خواست کرد با این دید، یعنی کم کردن و در ایده آلش محو کردن ستم مخصوصا از سرزمینهای اشغالی و بعد از آن از سر تمام سرزمینهایی که مورد ستم ستمگران قرار میگیرد در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و با زبان هنر آنچه که در دلشان هست را عنوان کنند.