فهرست سرمایه‌ گذاران فیلم‌ های «فجر۳۷»

روابط عمومی سازمان سینمایی در حالی لیست سرمایه‌گذاران فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را منتشر کرد که مقابل نام ۸ فیلم از ۳۳ فیلم عنوان «اعلام نشده» درج شده است. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، اطلاعات فیلم‌های سی و هفتمین دوره […]


روابط عمومی سازمان سینمایی در حالی لیست سرمایه‌گذاران فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را منتشر کرد که مقابل نام ۸ فیلم از ۳۳ فیلم عنوان «اعلام نشده» درج شده است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، اطلاعات فیلم‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر بر اساس نام فیلم، تهیه‌کننده، کارگردان و سرمایه‌گذار تهیه شده که در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شد.

اطلاعات این لیست بر اساس اعلام تهیه‌کننده به سازمان سینمایی است و در مورد فیلم‌هایی که سرمایه‌گذار اعلام نشده، تهیه‌کننده هنگام اخذ پروانه نمایش ملزم به اعلام کتبی به سازمان سینمایی است.

لیست سرمایه گذاران فیلم‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش سینما خراسان، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی پیش‌تر وعده انتشار این فهرست پس از پایان برگزاری جشنواره را مطرح کرده بود.