گفتگو با کارگردان مستند «داستان بدون لک» در جشنواره تسنیم

جشنواره موضوعی تسنیم بستری برای رشد هنرمندان است. 🔸محمد صادق رمضانی مقدم کارگردان مستند” داستان بدون لک” در گفتگو با ستاد خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس تسنیم در معرفی اثرش گفت: مستند بدون لک در حوزه حکمت الهی به تهیه کنندگی خانه داستان اوج و با بازی بازیگران مشهدی در تایم ۲۰ […]

جشنواره موضوعی تسنیم بستری برای رشد هنرمندان است.

🔸محمد صادق رمضانی مقدم کارگردان مستند” داستان بدون لک” در گفتگو با ستاد خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس تسنیم در معرفی اثرش گفت: مستند بدون لک در حوزه حکمت الهی به تهیه کنندگی خانه داستان اوج و با بازی بازیگران مشهدی در تایم ۲۰ دقیقه تولید شده است.

🔸وی با بیان اینکه جشنواره های موضوعی همچون تسنیم بستری برای رشد هنرمندان است گفت: جشنواره های موضوعی اجازه می دهد تا هنرمندان با نگاه های مختلف دیده بشوند و این تفاوت ها زمانی ارزشمند می شود که در داوری لحاظ شود.

🔸رمضانی مقدم ادامه داد: در جشنواره های موضوعی هنرمندان می‌توانند توانایی خود و آموخته هایشان را درمقایسه با دیگر آثار در چهارچوب داوری محک بزنند و این موجب رشد و بالندگی فیلم سازان و آثار تولید شده آن ها است.

🔸کارگردان مستند داستان بدون لک تصریح کرد: بر خلاف آنچه که از تعریف فیلم کوتاه برای مخاطب عام وجود دارد و رغبتی برای وقت گذاری آن قائل نیست اما در جشنواره تسنیم تغییری در این روند اتفاق افتاده و فیلم کوتاه برای مخاطب عام هم مورد اقبال قرار گرفته است و در این جشنواره برای دیدن آثار فیلم کوتاه حضور پیدا کرده است.

🔸وی با تحسین موضوع قرآنی جشنواره تسنیم گفت: با توجه به اینکه مردم زمان زیادی را با تلویزیون می‌گذرانند چه بهتر که برای اثر تولیدی وقت بگذارند که نشات گرفته از قرآن است و بهتر است که این مسئله جریان سازی شود.