«آشغالمرد» از ۶ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «آشغالمرد» از روز یکشنبه ۶ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، «آشغالمرد» به نویسندگی ماتئی ویسنی یک، کارگردانی امیر رمضانی و تهیه کنندگی سیامک سلطانی از روز یکشنبه ۶ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می […]


نمایش «آشغالمرد» از روز یکشنبه ۶ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، «آشغالمرد» به نویسندگی ماتئی ویسنی یک، کارگردانی امیر رمضانی و تهیه کنندگی سیامک سلطانی از روز یکشنبه ۶ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

در این اثر نمایشی مهدی رادین خواه، سیامک سلطانی، نیکتا سادات شیرنگی، فریبا صارمی، سیما نجفی زاده، دریا وهاب به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: نسرین خرمی، طراح صحنه: امید اکبری، طراح ماسک و گریم: ثمین سالک، طراح حرکت: بهار رادمند، طراح لوگو وپوستر: محمد موحدنیا، طراح تیزر و موشن: بهرام رامه، طراح موسیقی: فرزان صارمی، دستیار کارگردان: آرمان مدرسی، منشی صحنه: جعفر میراحمدی، مدیر صحنه: میلاد بهرامی، نریشن: محسن زرابادی پور، مدیر رسانه و روابط عمومی: محسن بیده و عکاس: شیرین جهانزاده اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: نمایش «آشغالمرد» هم چون تکه های آینه ای شکسته اند. آینه ای که قبلا در وضعیت ایده آل قرار داشته و آسمان و جهان و روح انسان را باز می تابانده است. آنگاه انفجاری رخ می دهد که نه خبر از زمانش داریم ونه دلیلش را می دانیم.

در این نمایش با ساختاری خاص و یا تصویری مشخص سرو کار نداریم بلکه مصالح بی واسطه روزمره گی و بی معنایی زندگی را هدف قرار می دهد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.