آغاز اجرای «شب بخیر مادر» از ۲۳ دی

نمایش «شب بخیر مادر» در اداره تئاتر تهران روی صحنه می‌رود. به گزارش سینما خراسان، به نقل از روابط عمومی گروه فرهنگی-هنری دیده‌بان هنر، نمایش «شب بخیر مادر» به کارگردانی پیمان یاقوتی و ملیکا رضی از ۲۳ دی تا ۱۹ بهمن روی صحنه خانه نمایش اداره تئاتر خواهد بود. این اثر نمایشی با حضور هنرمندانی […]


نمایش «شب بخیر مادر» در اداره تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینما خراسان، به نقل از روابط عمومی گروه فرهنگی-هنری دیده‌بان هنر، نمایش «شب بخیر مادر» به کارگردانی پیمان یاقوتی و ملیکا رضی از ۲۳ دی تا ۱۹ بهمن روی صحنه خانه نمایش اداره تئاتر خواهد بود.

این اثر نمایشی با حضور هنرمندانی چون مریم نشیبا و ناصر آقایی افتتاح خواهد شد. اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران اثر نیز در روز دوشنبه، ۲۴ دی ماه برگزار می شود.

این اثر بر اساس متنی از مارشا نورمن و ترجمه حمید احیا شکل گرفته است که توسط پیمان یاقوتی و ملیکا رضی با مدت زمان ۵۰ دقیقه طراحی و کارگردانی شده است و لیلا میرزایی و اعظم عرفانی در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مدیر تولید: علی علوی نژاد، طراح صحنه: پیمان یاقوتی، طراح لباس: ملیکا رضی، طراح پوستر و بروشور و ساخت تیزر: پانیذ اسماعیلی، ویلون: دینا عبداللهی، ضبط صدا: قادر قادری، دستیار کارگردان: ارشیا توکلی، عکاس و فیلمبردار: علی باقری، میکس و مستر موسیقی: مهدی مشهدی زاده، منشی صحنه: هاله قاسم‌زاده، روابط عمومی، مشاور رسانه و تبلیغات مجازی: گروه دیده بان هنر، امین کردبچه چنگی از جمله عوامل این نمایش هستند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «شب بخیر مادر» روایت زندگی جسی و مادر اوست که در یک خانه مشترک زندگی می‌کنند. جسی یک شب به شکل کاملا عادی تصمیم می‌گیرد و اعلام می‌کند که …

نمایش مذکور از یکشنبه ۲۳ دی ماه تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۹ در خانه نمایش اداره تئاتر به نشانی میدان فردوسی، خیابان موسوی، کوچه محمدآقا، اداره تئاتر روی صحنه خواهد رفت.