آغاز پیش فروش بلیت نمایش «اعتراف؛ یک برگمان خوانی»

پیش فروش نمایش «اعتراف؛ یک برگمان خوانی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی از سه شنبه ۲۵ دی ماه آغاز شد، بلیت سه روز اول این اجرا با ۴۰ درصد تخفیف عمومی به فروش می رسد. به گزارش سینما خراسان، نمایش «اعتراف؛ یک برگمان خوانی» که برداشتی از داستان «اعتراف» نوشته اینگمار برگمان است از […]


پیش فروش نمایش «اعتراف؛ یک برگمان خوانی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی از سه شنبه ۲۵ دی ماه آغاز شد، بلیت سه روز اول این اجرا با ۴۰ درصد تخفیف عمومی به فروش می رسد.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «اعتراف؛ یک برگمان خوانی» که برداشتی از داستان «اعتراف» نوشته اینگمار برگمان است از ۱ تا ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۸ در سالن مشایخی اجرا می شود.

«اعتراف؛ یک برگمان خوانی» علاوه بر بازخوانی داستان اعتراف نگاهی است به جهان فکری و هنری اینگمار برگمان نویسنده، کارگردان تئاتر و فیلمساز بزرگ سوئدی و در این نمایش تلاش شده مضامین، دغدغه ها و نگرش های فرمال این هنرمند روی صحنه تئاتر بازآفرینی شود.

علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را که از ۱ تا ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۸ در تماشاخانه مشایخی اجرا می شود، از طریق سایت فروش بلیت نمایش تهیه کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: بهار میرزهره، بازیگران: لیلا بارگاهی و کوشیار مشایی، طراح پوستر و بروشو: گلناز اخوان، صدا و میکس تصاویر: سینا انعام زاده و حسین زنگنه، چهره پردازی: حسین محمدحسن پور و محبوبه آقا شفیع، دستیاران کارگردان: علیرضا خدابخش، بنیامین نراقی، سارینا رمضانی و فاطمه مسعودی نژاد.