«آلفرد» به ایرانشهر می‌آید

نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود. به گزارش سینما خراسان، نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با ترجمه هومن حسین زاده و طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. در خلاصه این نمایش […]


نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با ترجمه هومن حسین زاده و طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش کمدی بورلسک چنین آمده است: «مردی تصمیم به خودکشی دارد، در آخرین لحظات، جنی از بطری بیرون می‌آید و تلاش می‌کند تا او را از این کار منصرف کند و …»

هادی عامل بازیگر و کارگردان تئاتر پیش تر نمایش‌های «مضحکه دزدها»، «افسانه ببر»، «حساب پرداخت نمی شه»، «اخککندو» و … را روی صحنه برده است.

از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی آهنگساز ، مژگان عیوضی طراح لباس، ماریا حاجیها طراح گریم، وحید میثاقی طراح پوستر و بروشور، حامد ادوای و فرشته قاسم پور دستیاران کارگردان ، سارا حدادی مدیر روابط عمومی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات – you studio و امیر خدامی عکاس اشاره کرد.

نمایش «آلفرد» نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. بازیگران این اثر به زودی اعلام خواهند شد.