آمادگی حوزه هنری برای حمایت از پارسا خائف و آرمان امیدی

مرکز موسیقی حوزه هنری درخشش پارسا خائف و آرمان امیدی هنرمند نوجوان بختیاری را در مسابقات عصر جدید تبریک گفت و برای حمایت از این ۲ استعداد کشور اعلام آمادگی کرد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز موسیقی حوزه هنری با انتشار اطلاعیه ای درخشش پارسا خائف […]


مرکز موسیقی حوزه هنری درخشش پارسا خائف و آرمان امیدی هنرمند نوجوان بختیاری را در مسابقات عصر جدید تبریک گفت و برای حمایت از این ۲ استعداد کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز موسیقی حوزه هنری با انتشار اطلاعیه ای درخشش پارسا خائف خواننده نوجوان اردبیلی و آرمان امیدی هنرمند نوجوان بختیاری را در برنامه تلویزیونی «عصر جدید» تبریک گفته و برای حمایت از این دو استعداد کشور اعلام آمادگی کرد.

در اطلاعیه مرکز موسیقی حوزه هنری آمده است: «آواز پارسا خائف، بار دیگر آوازه موسیقی سنتی و ظرفیت شگفت آن را در جذب مخاطب یادآور شد و نماینده اصیلی بود از رویش‌های جوان موسیقی انقلاب اسلامی که طلیعه فرداهای هنر ایران‌زمین‌اند. از آنجا که این هنرمند نخستین زمزمه‌های آواز را در کلاس های حوزه هنری داشته است، مرکز موسیقی حوزه هنری در ادامه این مسیر حامی و همراه ایشان خواهد بود.

مرکز موسیقی حوزه هنری همچنین از هنرمند نوجوان بختیاری، آرمان امیدی، که آواز اصیل بختیاری و فرهنگ دیرسال این قوم ایرانی را خوش‌آوازه‌تر ساخت قدردانی کرده و برای حمایت از این پسر دوست‌داشتنی بختیاری نیز اعلام آمادگی می‌کند.»