«آواز جغد کوچک» در کانون فیلم «سینماحقیقت» شنیده می‌شود

برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «آواز جغد کوچک» ساخته مهدی نورمحمدی اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند ۷۲ دقیقه‌ای «آواز جغد کوچک» از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز […]


برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «آواز جغد کوچک» ساخته مهدی نورمحمدی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند ۷۲ دقیقه‌ای «آواز جغد کوچک» از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور مهدی نورمحمدی تهیه‌کننده و کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و مهرداد فراهانی منتقد مهمان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این فیلم روایت ۲ جغد کوچک است که در میان هیاهوی جنگل و به دور از چشم رقیبان زندگی تازه‌ای را شکل داده اند ولی با ورود انسان زندگی جغدها و … دستخوش تغییر می شود.

عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه ۴ شهریور به کانون فیلم «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.