«آوای عارف» در آمل روی صحنه رفت/ آغاز تور ایران بعد از محرم

گروه موسیقی «آوای عارف» به مدیریت هنری راستین شفیعی در اولین کنسرت سال ۹۸ خود رپرتواری از آثار داریوش پیرنیکان را در شهر آمل روی صحنه برد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، گروه موسیقی «آوای عارف» به مدیریت هنری راستین شفیعی در اولین کنسرت سال ۹۸ خود رپرتواری از آثار داریوش پیرنیکان را در […]


گروه موسیقی «آوای عارف» به مدیریت هنری راستین شفیعی در اولین کنسرت سال ۹۸ خود رپرتواری از آثار داریوش پیرنیکان را در شهر آمل روی صحنه برد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، گروه موسیقی «آوای عارف» به مدیریت هنری راستین شفیعی در اولین کنسرت سال ۹۸ خود رپرتواری از آثار داریوش پیرنیکان را در سالن سینما اکسین شهر آمل روی صحنه برد.

پیش درآمد شور، چهارمضراب شور، تصنیف سلسله موی دوست (شعر: سعدی)، رنگ شور، تصنیف مپرس (شعر: حافظ)، چهارمضراب دشتی (بازگشت)، تصنیف دل ربا (شعر:جواد زهتاب)، تصنیف وفا (شعر حافظ) قطعات این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

راستین شفیعی مدیرهنری، محسن رزمجو تهیه کننده، آرمین امیری (نوازنده تار و سرپرست گروه)، دانیال معمار نژاد (خواننده)، بهنوش کاظمی زاده (کمانچه، مهدی قلعی (سنتور)، محسن ایروانفر (نی)، کامران آریانفر (بم تار)، نیما رمضانی (تنبک) گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می دادند.

در توضیح فعالیت های گروه «عارف» آمده است: « گروه موسیقی ایرانی «آوای عارف» در سال ۱۳۹۷ و با حضور جمعی از جوانان دغدغه مند در حوزه موسیقی ایرانی شکل گرفت و امید است در راستای اهداف والای هنرمندان راستین موسیقی این سرزمین با نگاهی ویژه به آثار موسیقی و اشعار فاخر قدم های مثبتی در حوزه موسیقی ایرانی بردارد.»

گروه موسیقی ایرانی «آوای عارف» پس از ایام محرم و صفر و از آذرماه اجراهای شهرستان خود را از سر می گیرد و در حال طی مراحل اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت هایی در شهرهای زنجان، سقز،، نور، کرمان، رشت و بوکان است.