اثر عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواره ملی عکس«ویرا»شد

یاسوج- مسئول ‌روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر عکس اسحاق آقایی برگزیده جشنواه ملی عکس ویرا شد. به گزارش سینما خراسان، مصطفی فرخیانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: جلسه داوری نخستین جشنواره عکس «ویرا» با موضوع لباس اقوام در تاریخ دوم بهمن ماه امسال و در محل خانه گردشگری […]


یاسوج- مسئول ‌روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر عکس اسحاق آقایی برگزیده جشنواه ملی عکس ویرا شد.

به گزارش سینما خراسان، مصطفی فرخیانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: جلسه داوری نخستین جشنواره عکس «ویرا» با موضوع لباس اقوام در تاریخ دوم بهمن ماه امسال و در محل خانه گردشگری ویرا با حضور دبیر جشنواره، دبیر هنری جشنواره و اعضا گروه داوری برگزار شد.

وی افزود: در مرحله نخست انتخاب، از میان تعداد یکهزار و ۱۰۰ عکس رسیده از ۵۰۰ نفر عکاس، با توجه به موارد مندرج در فراخوان و بررسی‌های اولیه تعداد ۴۲۱ عکس به مرحله داوری راه یافت که در این میان عکس اسحاق آقایی نیز به این مرحله راه پیدا کرد.

فرخیانی تصریح کرد: در نهایت جشنواره ۷۰ عکس را شایسته حضور در کتاب یا نمایشگاه و هفت عکس را به عنوان آثار برتر در قالب پنج اثر برگزیده و دو اثر مورد تقدیر، معرفی کرد که عکس اسحاق آقایی نیز در میان ۵ اثر برگزیده این جشنواره قرار گرفت.

وی افزود: این جشنواره از سوی خانه گردشگری ویرا با هدف نمایش و معرفی فرهنگ پوشش بومی و محلی اقوام ایرانیان برگزار شد.