اجراهای جشنواره موسیقی امیر جاهد به پایان رسید

آخرین روز از اجراهای دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد که در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد، تعدادی از هنرمندان شهرستانی به اجرای برنامه پرداختند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، چهارمین روز از اجراهای جشنواره موسیقی امیرجاهد سه شنبه سوم تیرماه در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان در رشته […]


آخرین روز از اجراهای دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد که در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد، تعدادی از هنرمندان شهرستانی به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، چهارمین روز از اجراهای جشنواره موسیقی امیرجاهد سه شنبه سوم تیرماه در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان در رشته موسیقی ایرانی (ساز، آواز و گروه نوازی) از شهرستان ها روی صحنه رفتند.

در آخرین روز اجراهای جشنواره موسیقی امیرجاهدکه در سالن ایوان شمس برگزار شد از ساعت ۱۵ به ترتیب شرکت کنندگانی از شهرستان ها در رده های سنتی مختلف با ساز های نی، تار، سه تار، سنتور تنبک، دوتار، کمانچه، عود، ویولن ایرانی، دف، آواز ایرانی و دونوازی به هنرنمایی پرداختند که مورد ارزیابی داوران این بخش قرار گرفتند.

همچنین از ساعت ۲۱:۳۰ در بخش گروه نوازی گروه های هم گروه های «اخوان سنندج»، «هیرمان اصفهان»، «آراس» و «باربد» به روی صحنه رفتند و با اجرای این گروه ها و ارزیابی داوران، اجراهای دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد به پایان رسید. این در حالی است که دوشنبه ۳ تیرماه نیز در رشته سازهای غربی شرکت کنندگان در رده های سنی مختلف به هنرنمایی پرداختند.

طبق جدول زمانبندی دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه شرکت کنندگان شهر تهران برای ساز های ایرانی، ۳ تیرماه به شرکت کنندگان شهر تهران برای ساز های غربی و ۴ تیرماه به شرکت کنندگان شهرستان ها و حومه تهران برای ساز های ایرانی و همچنین گروه نوازی در هر شب اختصاص داشت.

میلاد کیایی، سیدمحمد میرزمانی، مظفر شفیعی، بهناز ذاکری، بابک بنی حسینی، علی طریقت، هیات داوران بخش سازهای ایرانی، محمدعلی موسوی، فاروق جهانشاهی فرد، فرنوش تدین، مهدی مساح بیدگلی، محسن میکائیلی هیات داوران بخش سازهای غربی و علی تحریری، بهرام ساعد، داود یاسری و آرش فرهنگفر هیات داوران بخش گروه نوازی دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد را تشکیل می دادند.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد با معرفی برگزیدگان این دوره روز پنجشنبه، ۶تیرماه از ساعت ۱۹ در سالن ایوان شمس برگزار می شود.