اجرایی که باید با فاصله دید/انتشار تیزر «زمستان/داخلی/خانه عروسک»

تیزر نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه‌ عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد که در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، منتشر شد. دریافت ۴ MB به گزارش سینما خراسان، نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه‌ عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد از یکشنبه ۲۷ بهمن ماه اجرای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. […]


تیزر نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه‌ عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد که در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، منتشر شد.

دریافت ۴ MB

به گزارش سینما خراسان، نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه‌ عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد از یکشنبه ۲۷ بهمن ماه اجرای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. به تازگی تیزر این اثر نمایشی نیز منتشر شده است.

این نمایش اقتباسی از نمایشنامه «خانه عروسک» هنریک ایبسن است که کارگردان شیوه اجرایی متفاوتی را برای کار برگزیده به شکلی که در اجرا تماشاگران، کاراکترها را از فاصله‌ای بسیار دور خواهند دید به طوری که بازیگران در قالب یک شو اینترنتی زنده «خانه عروسک» ایبسن را بازی می‌کنند.

در این نمایش مریم پالیزبان در نقش نورا هلمر، مجید آقاکریمی در نقش توروالد هلمر همسر نورا، سهیلا گلستانی در نقش کریستین لیند، وحید راد در نقش نیلز کروگشتاد، داریوش موفق در نقش دکتر رنک بازی دارند.

این نمایش تا روز ۲۶ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ و به مدت ۱۲۰ دقیقه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا دارد.