اجرای عمومی۱۷سرود انقلابی در لرستان

خرم‌آباد- رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان از اجرای عمومی ۱۷ سرود انقلابی در قالب چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی خبر داد. به گزارش سینما خراسان، فریدون کریمی والا ظهر سه شنبه در افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با اشاره به اینکه این جشنواره تا ۲۷ دی ماه به […]


خرم‌آباد- رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان از اجرای عمومی ۱۷ سرود انقلابی در قالب چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی خبر داد.

به گزارش سینما خراسان، فریدون کریمی والا ظهر سه شنبه در افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با اشاره به اینکه این جشنواره تا ۲۷ دی ماه به میزبانی لرستان برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش حمایتی، رقابتی و اجراهای موسیقی انقلاب برگزار می شود و بالغ بر ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ اثر در بخش رقابتی مجاز شناخته شدند، تصریح کرد: این آثار بعدازظهر ۲۵ و ۲۶ دی ماه در سالن بانک صادرات خرم آباد به اجرا درمی آیند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان یادآور شد: خواننده های ملی مطرح به این جشنواره دعوت شده اند و خواننده های محلی موثر و صاحب اثر فاخر نیز در جشنواره حضور دارند و آثار ماندگار خود را اجرا خواهند کرد.

کریمی والا تغییر در موازنه عرصه موسیقی و شناخت استعدادهای مناسب در بحث سرود و موسیقی را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: حمایت آگاهانه و علمی از آثاری که در زمینه انقلاب تولید می شوند و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در این رابطه از دیگر اهداف جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه در اختتامیه این جشنواره ۱۷ تندیس و لوح سپاس تقدیم کل آثار شرکت کننده در بخش رقابتی جشنواره می شود، ادامه داد: در بخش رقابتی ۳ اثر ماندگار و برتر تولید شده به صورت ویژه حمایت می شوند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان یادآور شد: همچنین مراسم ویژه تجلیل از خانواده های شهدای هنرمند و مدافع حرم به عنوان نقش آفرینان اصلی صحنه انقلاب برگزار می شود.