اجرای «غول بابا» در تالار هنر

نمایش عروسکی «غول بابا» به کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز در تالار هنر به صحنه رفت. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش عروسکی «غول بابا» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز از ۱۵ اردیبهشت ماه هر روز به جز شنبه‌ها […]


نمایش عروسکی «غول بابا» به کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز در تالار هنر به صحنه رفت.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش عروسکی «غول بابا» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز از ۱۵ اردیبهشت ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۱۵ در تالار هنر به صحنه رفته است.

در خلاصه این نمایش آمده است: فیروز در خیال خود به سرزمین قصه‌ها سفر کرده و با غول قصه جک و لوبیای سحرآمیز مواجه می‌شود. او که در رؤیای کودکانه‌اش غول را مهربان می‌بیند، متوجه می‌شود که غول پس از شکستن درخت، روی خانه گنبدی یک پیرزن افتاده و نجات پیداکرده است. فیروز تلاش می‌کند تا غول مهربان را به خانه‌اش در آسمان بازگرداند.

مینا قهرمانی، فاطمه شیرزاده و زهرا ناوشکی بازیگران نمایش «غول بابا» و سحر حسن زاده، لیلا بحری، وحید حمیدزاده، سحر دستمرد، مهدی وحیدی و هانیه بنکداران بازی‌دهندگان عروسک‌ها هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مجتبی ذبیحی: تهیه کننده، فرشته ابراهیمی: طراح و ساخت عروسک، داوود شیخ: آهنگساز، مهدی سیم ریز: طراح صحنه، فاطمه شیرزاده: طراح پوستر و بروشور و ریحانه مطهری: روابط عمومی.

نمایش «غول بابا» اردیبهشت و خرداد در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده برای مخاطب کودک و نوجوان به صحنه می‌رود.

شایان ذکر است این نمایش پیش از این در جشنواره های رضوی و تماشاخانه بهار جوایز متعددی را کسب و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.