اجرای «مسیر سرخ» در ایام سوگواری سالار شهیدان (ع)

پروژه فرهنگی «کاروان عاشورایی» همراه با اجرای نمایش آیینی «مسیر سرخ» در ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، پروژه فرهنگی «کاروان عاشورایی» به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با همکاری گروه فرهنگی هنری «فانوس» در ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) در حال برگزاری است. اجرای […]


پروژه فرهنگی «کاروان عاشورایی» همراه با اجرای نمایش آیینی «مسیر سرخ» در ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، پروژه فرهنگی «کاروان عاشورایی» به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با همکاری گروه فرهنگی هنری «فانوس» در ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) در حال برگزاری است.

اجرای نمایش آیینی «مسیر سرخ» به کارگردانی عرفان پورمحمدی و تهیه کنندگی محمدرضا فیض‌اله زاده بخش اصلی این برنامه است که به قلم عرفان پورمحمدی و محمد نوری نوشته شده و سید احمد نگهبان طراحی گریم و چهره پردازی آن را بر عهده دارد.

برپایی نمایشگاه عکس سه بعدی «عتبات عالیات» و اجرای گروه «مردان گلی» در حاشیه اجرای این نمایش انجام می شود.

حسن ختام برنامه نیز اقامه عزای سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام با نوای کربلایی حسین معصومی است.

این برنامه از ۲ محرم تا ۱۱ محرم در میدان راه آهن، شهرک توحید، پارک ملت، دریاچه چیتگر و میدان تجریش تهران از ساعت ۱۸ به ترتیب و به صورت چرخشی در حال برگزاری است.