اجرای «مولن روژ» چرا متوقف شد؟/ بازگشت به صحنه پس از محرم و صفر

روابط عمومی گروه نمایش «مولن روژ» در اطلاعیه‌ای از پایان اجرای این نمایش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این اثر بتواند بعد از ماه محرم و صفر مجدد به صحنه برود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی نمایش «مولن روژ»، این نمایش به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی حسین پارسایی […]


روابط عمومی گروه نمایش «مولن روژ» در اطلاعیه‌ای از پایان اجرای این نمایش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این اثر بتواند بعد از ماه محرم و صفر مجدد به صحنه برود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی نمایش «مولن روژ»، این نمایش به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی حسین پارسایی که از تیرماه اجرای عمومی خود را در پردیس سینمایی باغ کتاب آغاز کرده است به اجرای خود پایان داد.

هفته گذشته این نمایش به دلایل درون گروهی و شهادت امام محمد تقی(ع) به صحنه نرفت و در سایت ایران نمایش که سایت فروش بلیت این اثر نمایشی بود دلیل این اتفاق، اکران فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده بازیگر نمایش و لزوم حضور وی در اکران‌های خصوصی این فیلم عنوان شده بود که با هماهنگی با گروه نمایش قرار بر لغو شدن اجراهای هفته گذشته شد. قرار بر این بود که زمان اجرای مجدد نمایش توسط گروه اعلام شود که در همین راستا روابط عمومی این اثر نمایشی اطلاعیه‌ای منتشر کرده و خبر از پایان اجرای نمایش در تاریخ ۶ مرداد داده است.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع می‌رساند؛ پیش‌بینی اجرای نمایش «مولن روژ» در پردیس سینمایی باغ کتاب تا پایان مردادماه بوده که در کمال احترام و رفتار حرفه‌ای از سوی مدیریت محترم پردیس سینمایی و همکارانشان تا تاریخ ۶ مرداد بدون هیچگونه خللی و با استقبال فراوان مخاطبان ادامه یافت. بنابراین تغییر در زمان اجرا صرفا با درخواست گروه و به دلیل برنامه‌ریزی درون گروهی بوده و ادامه اجرای نمایش «مولن روژ» از تاریخ ۶ مردادماه با لطف و مساعدت مدیریت پردیس سینمایی به تاریخ دیگری موکول شده است.

گروه نمایش ضمن تشکر از مدیریت پردیس بابت فراهم آوردن امکانات حرفه ای برای اجرای مولن روژ امیدوار است بعد از ایام محرم وصفر مجدد امکان ادامه اجرای نمایش فراهم گردد.»