اجرای چهارمین اثر از کارگاه نمایشنامه خوانی «مثلث»

«دارما» نام چهارمین اثری است که در قالب نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه «مثلث» اجرا خواهد شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مجموعه نمایشی دیوار چهارم، «دارما» نام چهارمین اثر از گروه «مثلث» است که در قالب نمایشنامه خوانی در نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه «مثلث» شنبه ۲۹ دی‌ماه […]


«دارما» نام چهارمین اثری است که در قالب نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه «مثلث» اجرا خواهد شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مجموعه نمایشی دیوار چهارم، «دارما» نام چهارمین اثر از گروه «مثلث» است که در قالب نمایشنامه خوانی در نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه «مثلث» شنبه ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۶ در مجموعه نمایشی دیوار چهارم روی صحنه خواهد رفت.

نخستین دوره از این کارگاه به سرپرستی و کارگردانی زری کریمی از ۶ نمایشنامه تشکیل‌ شده است که به فاصله هر هفته از ۸ دی‌ تا ۱۳ بهمن در روزهای شنبه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

«هفت‌طبقه»، «قرمز و دیگران» و «ورود خانم‌ها آقایان ممنوع» سه اجرای نخست این نمایشنامه خوانی بودند.

چهارمین اثر از این دوره، «دارما» نوشته زری کریمی است که در آن محسن اعتمادی راد، عاطفه انصاری، ویدا آقایاری، پارمیس بیگلری، سوگل خیراندیش، پریا دارابیان، سینا زیبایی، زهرا شریفی، امید شهدادی، پگاه فولادی نشتا، الهه لکی، راضیه محمدی، محمدامین منصوری، علی نیکو محمدی و فاطمه یزدان پناه به نقش خوانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایشنامه خوانی می‌توانند به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ مراجعه کنند.