اجرای «چه کسی شلیک کرد» در تماشاخانه مهرگان

نمایش «چه کسی شلیک کرد» به کارگردانی سعید هنرآموز از اول بهمن ماه در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود. به گزارش سینما خراسان، مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی هیلاج با همراهی گروه هنرهای نمایشی «شاو» اجرای اولین نمایش خود را از اول بهمن ماه ١٣٩٧ در خانه نمایش مهرگان آغاز خواهد کرد، این اثر نمایشی […]


نمایش «چه کسی شلیک کرد» به کارگردانی سعید هنرآموز از اول بهمن ماه در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینما خراسان، مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی هیلاج با همراهی گروه هنرهای نمایشی «شاو» اجرای اولین نمایش خود را از اول بهمن ماه ١٣٩٧ در خانه نمایش مهرگان آغاز خواهد کرد، این اثر نمایشی «چه کسی شلیک کرد» نام دارد که به کارگردانی سعید هنرآموز و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان روی صحنه خواهد رفت.

۲ سال پیش به پیشنهاد شادی جوادی، آرام محضری و سعید هنرآموز سه تن از فارغ‌التحصیلان دوره‌های فیلمسازی و کارگردانی مدرسه هیلاج، یک گروه تئاتر از بین هنرآموختگان بازیگری این مدرسه تشکیل شد که فعالیت خود را ابتدا با نمایشنامه خوانی «مردی روی کاناپه» به کارگردانی سعید هنرآموز و «مراوده جنازه‌ها» به کارگردانی شادی جوادی آغاز کرد و در ادامه این گروه تصمیم به اجرای نمایشنامه «چه کسی شلیک کرد» به کارگردانی سعید هنرآموز گرفتند. نویسندگی همه این آثار را آرام محضری بر عهده داشته است.

آیین رونمایی از پوستر نمایش توسط رضا بهبودی، مرتضی اسماعیل کاشی و امین جعفری استادان تئاتر و سینمای مدرسه هیلاج و با حضور جانشین تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده، بازیگران و چند تن از عوامل اجرایی برگزار شد.

هامون سیدی، وحید منافی، محمدرضا آبانگاه، حامد مقدسی، هانیه فراهانی، آرمیتا فروزنده، نسیم مهماندوست، محمد عامری و پویا آرام بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش که تهیه‌کنندگی آن را امیرشهاب رضویان بر عهده دارد از اول بهمن ماه هر شب راس ساعت ٢١ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از جانشین تهیه‌کننده و مدیر تولید: شادی جوادی، دستیار اول کارگردان: یاسر فلاحتی، دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه: حسین رضائی، طراح صحنه و لباس: مهشید جوادی، دستیار صحنه و آکسسوار: پانیذ پرویز، ساخت افکت های صوتی: علی سینا رضانیا، انتخاب موسیقی و طراحی صدا: بهروز نصر اصفهانی.