ارایه تکنولوژی‌های فنی سینما در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر

بخش بازار جشنواره جهانی فیلم فجر فرصتی برای عرضه آخرین تکنولوژی‌های مربوط به تجهیزات فنی صنعت سینما و تلویزیون فراهم کرده است. به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شرکت‌های صنعتی و سینمایی می‌توانند با حضور در بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به […]


بخش بازار جشنواره جهانی فیلم فجر فرصتی برای عرضه آخرین تکنولوژی‌های مربوط به تجهیزات فنی صنعت سینما و تلویزیون فراهم کرده است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شرکت‌های صنعتی و سینمایی می‌توانند با حضور در بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ارائه و نمایش نمونه نوین استودیوهای مجازی، نرم‌افزارهای مرتبط با تصویربرداری، نورپردازی، تدوین، انیمیشن، روتوسکوپی، ابزارهای AR ،VR و تجهیزات سخت‌افزاری همچون صندلی‌های سینما و … بپردازند.

شرکت های صنعتی و سینما لازم است در سایت بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت نام کرده و از این طریق برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کنند.

آدرس سایت بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای ثبت نام Submission.fajriff.com و آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌ و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.