استقبال قابل توجه مشهدی ها از فیلم پینگ پنگ

مدیر رسانه ای پروژه فیلم سینمایی "پینگ پنگ" از استقبال قابل توجه شهروندان مشهدی از اکران خصوصی این فیلم در پردیس سینمایی هویزه خبر داد و گفت: نخستین اکران خصوصی این فیلم گرچه بدون حضور بازیگران اصلی آن برگزار شد اما یکی از شلوغ ترین اکران های خصوصی به شمار می رفت.

علی صمدی جوان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: این فیلم شب گذشته در یکی از سالنهای پردیس سینمایی هویزه مشهد با برخی از عوامل فیلم اکران شد و استقبال از آن به نحوی بود که ظرفیت ۴۰۰ نفری سالن تکمیل شد و تعداد تقریبا زیادی نفر نیز به صورت ایستاده فیلم را تماشا کردند.

وی بیان کرد: فیلم “پینگ پنگ” به نویسندگی و کارگردانی “احسان روحی” و “دانوش یزدان پناه” و حضور بازیگرانی مانند “افسانه بایگان” و “رضا صابری” قرار بود یکشنبه هفته گذشته در پردیس هویزه با حضور این بازیگران اکران خصوصی شود اما به دلایلی لغو و نمایش آن به این هفته موکول شد، این تغییر زمانی باعث شد که بازیگران اصلی نتوانند در اکران شب گذشته حضور یابند.

مدیر رسانه ای پروژه فیلم سینمایی “پینگ پنگ” گفت: با اینکه بازیگران اصلی این فیلم در اکران خصوصی فیلم حضور نداشتند، استقبال قابل توجه مردم مشهد از فیلم مزبور نشان از شوق و علاقه شهروندان این کلانشهر به فیلم و سینما دارد که می طلبد حمایتهای بیشتری از سینما و سینماگران در این شهر شود.

در خلاصه داستان فیلم پینگ پنگ آمده است: منصور تلاش می‌کند چالش‌های پیش روی خود و خانواده‌اش را مدیریت کند، اما در این مسیر با رفتار‌های ناخواسته خانواده و اطرافیانش درگیر قصه‌ای ناخواسته می‌شود و حالا او باید انتخاب کند؛ خانواده یا خودش را…