اعلام برگزاری ششمین جایزه و جشنواره موسیقی نوای خرم

مدیر برگزاری جایزه و جشنواره موسیقی نوای خرم با انتشار نوشته ای از برگزاری ششمین دوره این رویداد موسیقایی مرتبط با موسیقی کودک و نوجوان خبر داد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، بردیا صدرنوری مدیر برگزاری جایزه و جشنواره موسیقی همایون خرم (نوای خرم) با […]


مدیر برگزاری جایزه و جشنواره موسیقی نوای خرم با انتشار نوشته ای از برگزاری ششمین دوره این رویداد موسیقایی مرتبط با موسیقی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، بردیا صدرنوری مدیر برگزاری جایزه و جشنواره موسیقی همایون خرم (نوای خرم) با انتشار یادداشتی ضمن گرامیداشت روز جهانی موسیقی از برگزاری ششمین دوره این رویداد موسیقایی مرتبط با موسیقی کودک و نوجوان خبر داد.

در متن نوشته بردیا صدرنوری آمده است:

«زبان هنر، خاصه هنر موسیقی، یک زبان جهانی است و بدون شک موسیقی با اصالت و دارای هویت، همواره به عنوان یک هنر ریشه دار، پیش رو در دنیای هنر بوده است.

برای من و همکاران در موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش، رسالتی از این بالاتر نبوده و نیست تا با برنامه ریزی وتلاش خود، این اصالت و فرهنگ را زنده نگه داریم و به نسل های آینده منتقل کنیم. بنابراین جایزه و جشنواره موسیقی همایون خرم، که مزین به نام و مرام این بزرگمرد موسیقی ایران است، با این اهداف والا شروع به کار کرده و ادامه مسیر خواهد داد.

برگزاری پنج دوره موفق جشنواره، بدون حمایت بزرگان موسیقی این مرز و بوم، امکان پذیر نبود.

حمایت هنرمندان بزرگ موسیقی ایران که با حضور گرم و همیشگی شان، برای هنرجویان کودک و نوجوان جشنواره، لحظات زیبا و امیدبخشی را رقم زدند. پس روز جهانی موسیقی بهانه ای است برای بزرگداشت نام و یاد همه بزرگان موسیقی ایران زمین. بردیا صدرنوری»

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) که جزییات برگزاری ششمین دوره آن طی روزهای آینده منتشر می شود، از جمله رویدادهای موسیقایی بخش خصوصی است که هر ساله با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری برگزار می شود.

در این جشنواره غیر دولتی نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان موسیقی ایران که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی شرکت می کنند.