افتتاح نمایشگاه عکس «در میان آدمها»

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «در میان آدمها» عصر چهارشنبه ۱۵ اسفند با حضور جمعی از صاحبان آثار، هنرمندان عکاس قم و علاقمندان در نگارخانه فرهنگ قم افتتاح شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «در میان آدمها» عصر چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ با […]


نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «در میان آدمها» عصر چهارشنبه ۱۵ اسفند با حضور جمعی از صاحبان آثار، هنرمندان عکاس قم و علاقمندان در نگارخانه فرهنگ قم افتتاح شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «در میان آدمها» عصر چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ با حضور جمعی از صاحبان آثار، هنرمندان عکاس قم و علاقمندان در نگارخانه فرهنگ قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثار ۲۷ هنرمند عکاس از شهرهای مختلف کشور در قالب ۴۷ اثر و با موضوع مستند اجتماعی به نمایش گذاشته شده‌است. جمع‌آوری و انتخاب آثار نمایشگاه به عهده محمدمهدی ورال از عکاسان جوان قم بوده و به همت انجمن عکاسان استان قم و حوزه هنری قم آثار آماده بازدید شده‌اند.

نمایشگاه «در میان آدمها» تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ برقرار خواهد بود، علاقمندان می‌توانند برای بازدید صبح‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی خیابان شهید فاطمی (دورشهر)، بین کوچه ۱۰ و ۱۲، نگارخانه فرهنگ مراجعه کنند.