افت شدید فروش سینماهای مشهد در پی اغتشاشات اخیر

مسئول گروه سینمایی و سمعی- بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پی اغتشاشات اخیر در شهر مشهد، برخی سالنهای سینمایی این کلانشهر تعطیل و برخی نیز با افت شدید فروش بلیت مواجه شدند.

سوسن محمدزاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: در روزهای نخست اغتشاشات سینما آفریقا به مدت چهار روز تعطیل شد زیرا در منطقه ای واقع شده بود که تجمعات اغتشاش آمیز برگزار می شد.

وی بیان کرد: پردیس های سینمایی “پارک بازار” و “گلشن” نیز به دلیل تعطیلی مجتمع های تجاری که این سالنها در آنها قرار داشتند، به مدت یک روز تعطیل شدند، سینماهای دیگر مشهد در روزهای مزبور فعال بودند اما فروش آنها به شدت افت کرد.

مسئول گروه سینمایی و سمعی- بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه سینماها روال گذشته فعالیت خود را از سر گرفته اند، اظهار امیدواری کرد که روزهای آینده با استقبال مردم از سینماها فروش بلیت در آنها بهبود یابد.

به گزارش سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما)، فروش کل سینماهای خراسان رضوی در هفت روز گذشته چهار میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۷۷۵ هزار ریال بوده که در این مدت ۱۲ هزار و ۷۵۱ نفر در ۹۶۵ سانس سینما ۱۵ فیلم را تماشا کردند.