«امروز، روز خوبی‌ست برای مردن» در پایان راه

نمایش «امروز، روز خوبی‌ست برای مردن» هفته پایانی اجرای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر سپری می‌کند. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایش «امروز، روز خوبی‌ست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی تولید سال ۲۰۱۷ است و از تلفیق ۲ مدیوم تئاتر و سینما شکل گرفته که بنا به ضرورت متن از این […]


نمایش «امروز، روز خوبی‌ست برای مردن» هفته پایانی اجرای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر سپری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایش «امروز، روز خوبی‌ست برای مردن» به کارگردانی کمال هاشمی تولید سال ۲۰۱۷ است و از تلفیق ۲ مدیوم تئاتر و سینما شکل گرفته که بنا به ضرورت متن از این فرم اجرایی استفاده شده است.

در این نمایش از یک پرده ترنس پرنت استفاده می شود و تلاش شده است که در عین هویت مستقل هر مدیوم، ترکیب جدیدی به دست آید.

«امروز، روز خوبی‌ست برای مردن» به تاثیرات جنگ بر نسل‌های مختلف اشاره دارد و تا ۳۰ شهریور هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از کارگردان: کمال هاشمی، تهیه کننده: سیدمحمد منقا، مدیرتولید: شقایق شعبانی، نویسنده: جمال هاشمی، کمال هاشمی، سارا سجادی، بازیگران: شیوا فلاحی، سارا سجادی، طراح لباس: آتوسا قلمفرسایی، صدا و موسیقی: آنکیدو دارش، نور و ویدئو: امین باقری، طراح صحنه: نوشین نجفی، مهدی زارعی، طراح گریم: سارا ولی زاده، طراح پوستر و بروشور: مهدی طالقانی، دستیاران کارگردان: آوا صالحی، محمدرضا خاکی، مدیر صحنه: سجاد طاهری، مشاور حرکتی: امیر امیری، عکاس: رضا جاویدی، شهرزاد شعبانی.