امیدوارم کنسرت ارزان معتمدی در جنوب شهر مقدمه‌ هنر برای همه باشد

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در برنامه تلویزیونی «فرمول یک» اظهار امیدواری کرد که برگزاری یک هفته کنسرت ارزان محمد معتمدی در جنوب شهر تهران در سال ۹۸، مقدمه هنر برای همه باشد. به گزارش سینما خراسان، سیدعلی ضیا شب گذشته در چهارمین قسمت از برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان سعید اوحدی […]


رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در برنامه تلویزیونی «فرمول یک» اظهار امیدواری کرد که برگزاری یک هفته کنسرت ارزان محمد معتمدی در جنوب شهر تهران در سال ۹۸، مقدمه هنر برای همه باشد.

به گزارش سینما خراسان، سیدعلی ضیا شب گذشته در چهارمین قسمت از برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بود. اوحدی که جزو حامیان طرح انتخاب چهره مردمی برنامه «فرمول یک» بوده و بیلبوردهای شهرداری و فرهنگسراها نیز به کمک این طرح آمده بودند، در این خصوص گفت: فصل مشترک این ۱۱ چهره اراده و عزم مشترک برای کمک به مردم است. خانم سورانی همسر آقای یوسف اصلانی سالها است از مدیران شهرداری است. آقای اصلانی ۱۴۶ فرزند دارد و به تازگی خانه سالمندان راه انداخته اند و ۸ عروس هم دارند.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری با بیان اینکه بیشتر از ۷ میلیون رای ثبت شده برای ارزیابی یک حرکت بسیار ارزشمند است، یادآور شد: امروز این افراد باید الگوهای ما برای رسیدن به تمدن ایرانی اسلامی باشند. همچنین برای سال بعد همانطور که آقای زین العابدین هم گفته بودند باید دبیرخانه دائمی برای این حرکت راه بیندازیم.

اوحدی در خصوص برنامه های شهرداری در نوروز گفت: برای سال ۹۸ که با میلاد حضرت علی (ع) آغاز می شود و ۱۴ فروردین هم مبعث رسول اکرم (ص) است سعی کردیم برنامه های ویژه ای داشته باشیم. برنامه ای با نام «اهدای شمعدانی» داشتیم که طی آن ۱۰۰ هزار گلدان شمعدانی را به مردم هدیه کرده ایم. به آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفتیم تا شادی هایمان را با هم تقسیم کنیم. برنامه ای به نام «بهار نبوی» را نیز با همکاری شبکه یک در باغ کتاب داریم.

وی درباره برگزاری کنسرت ارزان نیز توضیح داد: محمد معتمدی خواننده خوب کشور کاری را برای سال ۹۸ با نام هنر برای همه انجام داد. ما از همین جا دستمان را به سمت هنرمندان کشور دراز می کنیم. آقای معتمدی یک هفته کنسرت با قیمت بلیت خیلی ارزان در جنوب شهر خواهد داشت. امیدوارم این حرکت مقدمه هنر برای همه باشد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره دیگر فعالیت‌های بخش فرهنگی و هنری شهرداری بیان کرد: ما برنامه ریزی کردیم تا خانه تکانی خانه های پدر و مادر شهدا را انجام بدهیم. تعمیرات، رنگ آمیزی، شستشوی فرش و… برای آنها انجام شد. یکی دیگر از ایده های ما درخت آرزوها بود که در محل های تجمع مردم قرار داده شد و کودکان محروم آرزوهایشان را نقاشی کردند و نوشتند. ما این درختها را جلوی مراکز خرید شهروند قرار دادیم و آنها هزاران آرزو را برآورده کردند؛ از خرید کیف و کفش تا مسائل دیگر.

اوحدی در پایان گفت: ان شاءالله شادی هایمان را تقسیم کنیم که لذت زندگی در همدلی است.

علی ضیا امشب آخرین قسمت از ویژه برنامه تحویل سال خود را در ۲ بخش روی آنتن می برد و از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲:۱۵ میزبان چهره های بسیاری خواهد بود.