«امینه» از ۲۹ بهمن ماه به صحنه می‌رود

«امینه» تازه‌ترین اثر سعید مصطفائی در مقام کارگردان از ۲۹ بهمن ماه در تالار محراب به صحنه می رود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی نمایش، «امینه» نمایشی ایرانی سنتی بر اساس روایتی به قلم علی شمس از ۲۹ بهمن ماه روی صحنه می رود. آئین افتتاحیه این نمایش که با حضور […]


«امینه» تازه‌ترین اثر سعید مصطفائی در مقام کارگردان از ۲۹ بهمن ماه در تالار محراب به صحنه می رود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی نمایش، «امینه» نمایشی ایرانی سنتی بر اساس روایتی به قلم علی شمس از ۲۹ بهمن ماه روی صحنه می رود. آئین افتتاحیه این نمایش که با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش برگزار خواهد شد از ساعت ۱۸:۱۵ روز چهارشنبه، ۲۹ بهمن ماه میزبان فرهنگ دوستان خواهد بود. در آستانه اجرای عمومی نمایش، از پوستر آن نیز رونمایی شده است.

در نمایش «امینه» الهام بیدار مغز، هامون خان محمدی، سعید تقوایی، امیرعلی زیارتی، نادر کریمی، سوگند صادقی، ناصر محمدی، آرام نیک بین، علیرضا عباسی، مرتضی فرجی، مهرشاد فاروقی، آوا آزاد در مقام بازیگر روی صحنه خواهند رفت.

مرتضی فرجی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مژده رقیب دوست منشی صحنه، لیلا زمانی طراح و دوخت لباس، حسین اسدی طراح موسیقی و نوازنده، محیا اکبری طراح گریم، امین قاشیه، نگار بیک زاده مجریان گریم، مریم اصلانی، مینا قانع و مریم امیری عکاسان، میثم طاهری و فرشته توکلی مدیران صحنه، مینا قانع طراح بروشور و پوستر و امین کردبچه چنگی روابط عمومی و مشاوره رسانه، عوامل اجرائی این نمایش هستند که سعید مصطفائی را در مقام کارگردان یاری خواهند کرد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «پسر زال خان استرآبادی که یکی از مخالفان آغامحمدخان قاجار است، که در شکارگاه آغامحمدخان دستگیر شده است. نامه ای از طرف آغا برای زال فرستاده می شود که یا از من پیروی یا این که فرزندت را از بین می برم. فردی با نام اقیانوس العلوم وارد دربار شاه می شود و …»
«امینه» از ۲۹ بهمن ماه، هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی تالار محراب به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، چهارراه امام خمینی (ره)، روبروی موزه قرآن به مدت ۹۰ دقیقه به صحنه می رود.