انتشار تیزر نمایش «وانیک»/ قصه‌ای طنز با رگه‌هایی از سیاست

تیزر نمایش «وانیک» به کارگردانی بهار محمودزاده با حضور دانیال خیری‌خواه بازیگر نمایش منتشر شد. دریافت ۹ MB به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، جدیدترین تیزر نمایش «وانیک» به کارگردانی بهار محمودزاده که از ۹ تیرماه در تماشاخانه سپند به صحنه رفته است، منتشر شد. نمایشنامه «وانیک» یکی از آثار شاخص واسلاو هاول رئیس […]


تیزر نمایش «وانیک» به کارگردانی بهار محمودزاده با حضور دانیال خیری‌خواه بازیگر نمایش منتشر شد.

دریافت ۹ MB

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، جدیدترین تیزر نمایش «وانیک» به کارگردانی بهار محمودزاده که از ۹ تیرماه در تماشاخانه سپند به صحنه رفته است، منتشر شد.

نمایشنامه «وانیک» یکی از آثار شاخص واسلاو هاول رئیس جمهور فقید و نمایشنامه‌نویس اهل چک است که توسط بهار محمودزاده آماده اجرا شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «وانیک» روایت داستانی ساده، اجتماعی و روانشناسی بوده که در ۲ اپیزود متفاوت با رگه‌هایی از طنز و سیاست به زندگی نویسنده‌ای به نام وانیک می‌پردازد. به نوعی قصه، وانیک را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که روی عقاید و اصولش پا بگذارد ولی آیا او این کار را انجام می‌دهد؟

بهاره رهنما، علی اوجی، محمد زوار بی‌ریا و دانیال خیری‌خواه بازیگرانی هستند که در این نمایش کمدی اجتماعی به ایفای نقش می‌پردازند.