انتشار سه نمایشنامه از یک نویسنده به صورت همزمان

۳ نمایشنامه از احسان حاجی‌پور به‌ صورت همزمان منتشر شد. به گزارش سینما خراسان، «معاشر»، «۳۰ دی ۹۵» و «گزارش یک مهمانی» نام نمایشنامه‌هایی به قلم احسان حاجی‌پور، نویسنده و کارگردان تئاتر است که در قالب ۳ کتاب مجزا از سوی انتشارات آرادمان منتشر شده‌اند. حاجی‌پور هر سه این نمایشنامه‌ها را پیش‌تر به صحنه برده […]


۳ نمایشنامه از احسان حاجی‌پور به‌ صورت همزمان منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان، «معاشر»، «۳۰ دی ۹۵» و «گزارش یک مهمانی» نام نمایشنامه‌هایی به قلم احسان حاجی‌پور، نویسنده و کارگردان تئاتر است که در قالب ۳ کتاب مجزا از سوی انتشارات آرادمان منتشر شده‌اند.

حاجی‌پور هر سه این نمایشنامه‌ها را پیش‌تر به صحنه برده است. آخرین آنها نمایش «۳۰ دی ۹۵» بود که بهمن و اسفندماه سال گذشته در تهران روی صحنه رفت. سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون در این نمایش، نخستین تجربه تئاتری خود را در مقام بازیگر تجربه کرد. متین ستوده، سمیرا حسن‌پور، محمدرضا سامیان و جوانه دلشاد از دیگر بازیگران این نمایش بودند که قرار است در سال ۹۸ نیز در شهرهای دیگری به صحنه رود.

«متل‌نامه» و «دیوان تئاترال» از دیگر نمایش‌های اجرا شده حاجی‌پور هستند.

نمایشنامه «معاشر» در ۱۰۱ صفحه، نمایشنامه «گزارش یک مهمانی» در ۵۵ صفحه و نمایشنامه «۳۰ دی ۹۵» نیز در ۵۲ صفحه همگی با شمارگان ۵۰۰ نسخه و به‌ترتیب به‌بهای ۱۰، ۱۵ و ۱۰ هزارتومان توسط نشر آرادمان به بازار نشر کشور عرضه شده‌اند.