انتصاب دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد. در […]


با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد.

در این حکم آمده است: «از میان گونه‌های متنوع هنر تئاتر، شاید بتوان تئاتر خیابانی و بیرونی را عمومی‌ترین شکل اجرای نمایش و سهل‌ترین راه ارتباط با مخاطب برشمرد. گونه‌ای که در ورای این دسترسی آسان و ظاهر بی‌تکلف حائز ساحت خطیر و پراهمیتی است که گام نهادن در این وادی را مستلزم تسلط به دانش، بینش و خلاقیتی ویژه می‌کند.

جشنواره تئاتر خیابانی به دوران بلوغ و ثمربخشی خود بر دامان مهربان و پربرکت کردستان و مریوان هنرپرور می‌رسد و شایسته است این سرمایه سترگ به یاری تمام هنرمندان شریف تئاتر و مسولان هنردوست کردستان و به همت و همراهی شهروندان شرافتمند و مهرپیشه مریوان به نیکوترین شمایل به جهان هنر نمایانده شود.

نظر به تجربه، تخصص، تعهد و دغدغه شما و به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به عنوان «دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می‌شوید.»