انتصاب معاون فرهنگی و مشاور دبیر جشنواره فیلم‌های ورزشی

با حکم دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، معاون فرهنگی و مشاور دبیر این جشنواره منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، با حکم سیدمجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، یزدان عشیری به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر این جشنواره منصوب شد. در بخشی از حکم سیدمجتبی علوی خطاب به […]


با حکم دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، معاون فرهنگی و مشاور دبیر این جشنواره منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، با حکم سیدمجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، یزدان عشیری به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر این جشنواره منصوب شد.

در بخشی از حکم سیدمجتبی علوی خطاب به عشیری آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران منصوب می‌شوید.»

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورهاست و آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره ۷۰۲ اثر از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ۱۱ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در تهران و قشم برگزار می‌شود.