اهدای دستان طلایی گروه تئاتر «آران» به زوج تئاتری

جایزه دستان طلایی گروه تئاتر «آران» توسط بهروزغریب پور به مریم اقبالی و علی پاکدست اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، جایزه دستان طلایی گروه اپرای عروسکی «آران» توسط بهروزغریب پور سرپرست این گروه و با حضور هیات مدیره انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر و اعضای گروه «آران» به مریم اقبالی و علی […]


جایزه دستان طلایی گروه تئاتر «آران» توسط بهروزغریب پور به مریم اقبالی و علی پاکدست اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، جایزه دستان طلایی گروه اپرای عروسکی «آران» توسط بهروزغریب پور سرپرست این گروه و با حضور هیات مدیره انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر و اعضای گروه «آران» به مریم اقبالی و علی پاکدست اهدا شد .

در این مراسم که در تالار فرودسی بنیاد رودکی برگزار شد، بهروز غریب پور ضمن بیان اهداف این جایزه درون گروهی، اعلام کرد : حقیقتا امروز دستان طلایی زیادی در تئاتر عرسکی ایران داریم، افرادی که عمری است سخت ترین شیوه را در تئاتر عروسکی کار می‌کنند. امیدوارم از سال آینده همدلی و همراهی بیشتری صورت پذیرد و جایزه دستان طلایی را ولو اینکه جایزه‌ای داخلی است به عنوان حرکتی به موازات حرکت انجمن نمایشگران عروسکی قرار بگیرد.

سرپرست گروه «آران» افزود: جامعه عروسکی نیازمند یک تحول درونی است و باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا ارج و منزلت نمایشگر عروسکی بالاتر رود و این جوایز هم طبیعتا کمک کننده هستند. ما اگر به دلایل و اهداف درست جوایز درون خانواده نمایشگران عروسکی را به خاطر تالیف، ترجمه، به خاطر تجربه و سنی که برای یک شاخه هنری و اهمیت پایمردی درآن گذاشته می‌شود، اهدا کنیم می‌توانیم به انگیزه ارتقا و پیشرفت نمایش عروسکی امیدوارتر باشیم.

غریب‌پور اظهار کرد: پیشنهاد می‌دهم انجمن نمایشگران عروسکی برای این جریان برنامه ریزی هدفمندی داشته باشد. چه بسا اینکه ما جایزه دستان طلایی را به نویسنده، طراح صحنه و به یک مترجم و یا مولف اهدا کنیم.

در ادامه مریم اقبالی وعلی پاکدست به سال‌ها همراهی شان در گروه «آران» اشاره کرده و از بهروز غریب پور به خاطر ایجاد فرصت همکاری قدردانی کردند.