اهدای فیلم آثار اجراشده در جشنواره «نوای خرم» به شرکت‌کنندگان

ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) از ارسال رایگان نسخه تصویری آثار به صحنه رفته این دوره برای هنرمندان شرکت‌کننده خبر داد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش»، نسخه تصویری آثار به صحنه رفته در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرم) […]


ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) از ارسال رایگان نسخه تصویری آثار به صحنه رفته این دوره برای هنرمندان شرکت‌کننده خبر داد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش»، نسخه تصویری آثار به صحنه رفته در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرم) برای هنرمندان شرکت‌کننده ارسال می‌شود.

بر اساس اطلاعیه دبیرخانه جشنواره و جایزه همایون خرّم، نسخه تصویری اجرای شرکت‌کنندگان طی ایام برگزاری این رویداد با چندین دوربین فیلمبرداری شده و برای آن دسته از هنرمندانی که تمایل دارند فیلم اجرای خود را داشته باشند، به صورت رایگان ارسال می‌شود. این در حالی است که شرکت‌کنندگان این دوره می‌توانند ضمن تماس با دبیرخانه جشنواره موسیقی نوای خرم با شماره‌های ۸۸۵۲۸۱۴۷ و ۸۸۵۲۸۱۴۸ نسبت به دریافت نسخه تصویری آثارشان اقدامات لازم را انجام دهند.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال، از ۸ تا ۱۶ آذر ماه سال ۹۷ توسط مؤسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار شد. در این دوره بیش از هزار هنرمند در قالب ۳۱۷ برنامه، آثار خود را اجرا کردند.

در این دوره از جشنواره که به شکلی رقابتی با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی بود، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب کمتر از ۱۸ سال با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده بود به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی کارهای خود را ارائه دادند.