اهواز دومین ایستگاه آموزش نمایش درمانی ایران

نخستین دوره آموزشی دراماتراپی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در اهواز برپا شد. به گزارش سینما خراسان، نخستین دوره آموزشی نمایش درمانی «دراماتراپی» با حضور مجید امرایی به‌عنوان مدرس در شهر اهواز برپا شد. در این دوره از کارگاه‌ها که با هدف تربیت مدرسان دراماتراپی برپا شده است ۱۰ تن از دانشجویان مقطع […]


نخستین دوره آموزشی دراماتراپی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در اهواز برپا شد.

به گزارش سینما خراسان، نخستین دوره آموزشی نمایش درمانی «دراماتراپی» با حضور مجید امرایی به‌عنوان مدرس در شهر اهواز برپا شد. در این دوره از کارگاه‌ها که با هدف تربیت مدرسان دراماتراپی برپا شده است ۱۰ تن از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حضور دارند.

مجید امرایی مدرس این دوره از کارگاه ها با بیان اینکه در دنیا درمان های غیر دارویی خصوصا درمان مبتنی بر هنر درمانی روز به روز در حال گسترش است افزود: این کارگاه ها با هدایت اتحادیه جهانی دراماتراپی (WADT) و نظارت انجمن نمایش درمانی ایران (DTCI)با همکاری حوزه هنری استان خوزستان برای علاقه مندان به این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود.

به گفته وی دوره مقدماتی در ۱۵ جلسه و با هدف ارتقای اطلاعات تئوریک و آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم، تعاریف و تئوری های دراماتراپی برپا می شود.

رئیس انجمن نمایش درمانی ایران در پایان سخنان خود گفت: به زودی نخستین نمایندگی انجمن در استان خوزستان با مدیریت خانم دکتر لیلا برون راه اندازی خواهد شد و اعضای هیات مدیره آن معرفی می شوند.