اولین سالگرد تاسیس خانه موزه بتهوون برگزار می‌شود

آیین نکوداشت اولین سالگرد خانه موزه بتهوون روز جمعه پانزدهم شهریور با حضور تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، آیین نکوداشت اولین سالگرد خانه موزه بتهوون ساعت ۱۵ روز جمعه پانزدهم شهریور ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی […]


آیین نکوداشت اولین سالگرد خانه موزه بتهوون روز جمعه پانزدهم شهریور با حضور تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از مهر، آیین نکوداشت اولین سالگرد خانه موزه بتهوون ساعت ۱۵ روز جمعه پانزدهم شهریور ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری برگزار می شود. در این مراسم گزارشی از عملکرد و فعالیت های خانه موزه بتهوون در یکسال گذشته ارائه خواهد شد.

خانه موزه بتهوون ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۷ افتتاح شد و درکنار فعالیت های موزه ای خود به برگزاری آیین‌های رونمایی از آثار هنری و ادبی، دوره های آموزشی و رویدادهای فرهنگی مثل بزرگداشت اساتید موسیقی، روز کودک، روز کتابخوانی و مناسبت هایی از این قبیل پرداخته است. علاوه براین، در خانه موزه بتهوون بخش هایی با موضوعیت سفال و سرامیک، پارچه، آثار و اقلام هنری، فرش و گلیم وجود دارد.

همچنین در راستای فعالیت های موزه ای خانه موزه بتهوون در یکسال گذشته، این مجموعه از ابتدای فعالیت خودتاکنون شاهد رونمایی از اسنادی که مربوط به آرشیو شخصی خانواده چمن آرا است بوده است.

مراسم سالگرد یکسالگی تاسیس خانه موزه بتهوون روز جمعه ۱۵ شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه موزه بتهوون واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی ، شماره ۶۹ نبش کوچه یازدهم برگزار می شود.