اکران مردمی فیلم “دوزیست” با حضور جواد عزتی در مشهد

فیلم "دوزیست" به کارگردانی "برزو نیک نژاد" با حضور جواد عزتی، بازیگر این فیلم دوم شهریور ماه در سه سینمای مشهد به نمایش درآمد.

به گزارش سینما خراسان، این نمایش مردمی با اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساعات ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سینما هویزه، ۱۹ و ۳۰ در پردیس سینمایی اطلس و ۲۱ و ۳۰ در پردیس سینمایی پارک بازار برگزار شد.

جواد عزتی، بازیگر این فیلم در جمع پرشور علاقه مندان به سینما حضور یافت و ضمن اظهار قدردانی از حضور آنان با علاقه مندانش عکس یادگاری گرفت.

فیلم سینمایی دوزیست که به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی از ۲۰ مرداد ماه در سینماهای فعال مشهد به نمایش درآمده است تولید سال ۱۳۹۸ است که در بخش سودای سیمرغ سی‌ و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و ۲ نفر از دوستان خود را نیز به خانه راه داده اما کارگری که برای همسایه‌شان کار می‌کند دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دختر خاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

از بازیگران دوزیست می‌توان به جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی و پژمان جمشیدی اشاره کرد.