اکران و نقد «عطر داغ» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی یکشنبه ۴ اسفند ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی […]


فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی یکشنبه ۴ اسفند ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

اولین ساخته سینمایی علی ابراهیمی، روایت دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود، شبی را بیرون از خانه سپری کند. این موضوع او را با چالشی عجیب و معمایی روبرو می کند.

خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار، شیوا مکی نیان، احسان امانی، کریم اکبری مبارکه، مهوش صبرکن، سیما تیرانداز و شهرام حقیقت دوست بازیگران فیلم «عطر داغ» هستند.

علی ابراهیمی کارگردان، علی حمیدنژاد نویسنده، شیوا مکی نیان بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان پانصد و سی و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. ‌

علاقه مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.