اکران و نقد فیلم سینمایی «پناه» در اصفهان

نمایش و نقد و بررسی فیلم «پناه» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی ناهید عزیزی در سالن نمایش سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، نمایش «پناه» امروز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۷ آغاز و در پایان نقد و بررسی اثر با حضور احمد بهرامی نویسنده […]


نمایش و نقد و بررسی فیلم «پناه» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی ناهید عزیزی در سالن نمایش سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، نمایش «پناه» امروز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۷ آغاز و در پایان نقد و بررسی اثر با حضور احمد بهرامی نویسنده و کارگردان، ناهید عزیزی تهیه‌کننده و مهدی اصلانی مدیر فیلمبرداری برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسری جوان بنام پناه در یک روستای کوچک در دل کویر کمک حال خانواده و اهالی روستا است. او میان رفتن و ماندن مردد است.

حسین براتی، هدی آهنگر، ندا کوهی، کامبیز قوام زاده، مجتبی قربانی و مریم داوری بازیگران «پناه» هستند.

«پناه» تاکنون در فستیوال‌های متعدد بین‌المللی همچون نهمین دوره جشنواره فیلم مهاجرت اسلوونی، جشنواره مدیترانه کن و همچنین در بخش بازار هفتادمین جشنواره فیلم کن، برای مخاطبان به نمایش درآمد.

این فیلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز در بخش کتابخانه ویدئویی پذیرفته شد و برای مهمانان به نمایش در آمده است.

اکران «پناه» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ادامه دارد.