«ایوب خان» صاحب تیزر جدید شد/ در جستجوی پدر

جدیدترین تیزر نمایش «ایوب خان» به کارگردانی امیر دژاکام منتشر شد. دریافت ۸ MB به گزارش سینما خراسان، جدیدترین تیزر نمایش «ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام که دور جدید اجراهای خود را از ۲۳ بهمن و با پایان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است، […]


جدیدترین تیزر نمایش «ایوب خان» به کارگردانی امیر دژاکام منتشر شد.

دریافت ۸ MB

به گزارش سینما خراسان، جدیدترین تیزر نمایش «ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام که دور جدید اجراهای خود را از ۲۳ بهمن و با پایان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است، منتشر شد.

در این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) الهام خضرایی منش، نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، حسام شهیدی، الناز ملک پور، غزل جمشید آبادی، نیوشا امینی، مهدی حوریه، ندا حسینی، زینب تحقیقی، آرمین خزائلی، شایان انجمنیان به ایفای نقش می پردازند.

داستان نمایش «ایوب خان» در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ می‌گذرد و ماجرای زنی را روایت می‌کند که قرار است همسرش که چند مامور ژاندارمری را زده، اعدام کنند. این زن از گلبافت به جلوی خانه ایوب خان که فرد ورزشکار و خیری است، آمده تا با کمک او برای شوهرش پول دیه جمع کند و او را از اعدام نجات دهد. اما ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد چون ایوب خان چند روزی است که ناپدید شده و فرزند کوچکش امیر به دنبال او می‌گردد در حالی که در این جستجو به درک متفاوتی از شخصیت پدرش می‌رسد.

«ایوب خان» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.