بازدید مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از «عکس از م.صیاد»

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در افتتاحیه نمایشگاه «عکس از م.صیاد» از آثار محمد صیادصبور عکاس پیشکسوت دیدن کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، آثار هنرمند عکاس پیشکسوت محمد صیادصبور در قالب نمایشگاهی با عنوان «عکس از م.صیاد» در گالری نبشی در حال برگزاری است. در نمایشگاه […]


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در افتتاحیه نمایشگاه «عکس از م.صیاد» از آثار محمد صیادصبور عکاس پیشکسوت دیدن کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، آثار هنرمند عکاس پیشکسوت محمد صیادصبور در قالب نمایشگاهی با عنوان «عکس از م.صیاد» در گالری نبشی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه عکس‌های این عکاس پیشکسوت، عکس هایی از انقلاب اسلامی و وقایع آن به نمایش گذاشته شده است و محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با حضور در افتتاحیه نمایشگاه «عکس از م.صیاد» از آثار محمد صیادصبور دیدن کرد.

طباطبایی ضمن بیان اینکه روایت تاریخ با زبان عکس همواره جذابیت خاصی دارد، گفت: نقش عکس و عکاسان در ثبت و روایت وقایع انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: همه ما در نمایشگاه‌ها و مطبوعات و نیز کتاب‌ها عکس‌های متعددی از وقایع انقلاب اسلامی دیده‌ایم اما در این نمایشگاه عکس‌های تازه و جدیدی از انقلاب به نمایش درآمده است که پیش از این کمتر دیده شده است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اظهار کرد: اینکه در روزهای رکود فعالیت‌های فرهنگی پیشکسوتان هنر فعالانه و متعهدانه در عرصه حضور دارند موجب مباهات و امیدواری است.

همچنین محسن شاندیز، محمدعلی جدیدالاسلام و سعید صادقی عکاسان پیشکسوت نیز در افتتاحیه این نمایشگاه حاضر بودند.

علاقه مندان می‌توانند برای تماشای آثار این هنرمند پیشکسوت یکشنبه تا پنجشنبه ۵ تا ۹ مرداد از ساعت ۱۲ الی ۸ شب به گالری نبشی به آدرس خیابان نجات الهی نبش خیابان خیابان خسرو مراجعه کنند.