باشگاه‌های تخصصی سینمایی در یک مدرسه هنری راه‌اندازی می‌شود

مدرسه هنرو رسانه «آینه» در ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود، باشگاه‌های تخصصی در رشته‌های گوناگون را راه اندازی می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، مدرسه هنرورسانه «آینه» در ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود، باشگاه‌های تخصصی در رشته‌های گوناگون را راه اندازی می‌کند. این باشگاه‌ها با هدف برگزاری کارگاه‌ها و اردوهای تخصصی، […]


مدرسه هنرو رسانه «آینه» در ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود، باشگاه‌های تخصصی در رشته‌های گوناگون را راه اندازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، مدرسه هنرورسانه «آینه» در ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود، باشگاه‌های تخصصی در رشته‌های گوناگون را راه اندازی می‌کند. این باشگاه‌ها با هدف برگزاری کارگاه‌ها و اردوهای تخصصی، جلسات نمایش و تحلیل آثار، اشتراک‌گذاری تجربیات اعضا و ارائه خدمات صنفی، تشکیل می‌شوند.

باشگاه فیلم مستند، اولین باشگاه تخصصی مدرسه هنر و رسانه آینه است که در تیرماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود. اولین برنامه این باشگاه، نمایش و تحلیل مستند «Life, Animated» به کارگردانی راجر ویلیامز محصول سال ۲۰۱۶ است.

این فیلم داستان مرد جوانی است که به اوتیسم مبتلاست و در دوران کودکی‌اش از طریق مشاهده مکرر انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی، ابزار مفیدی برای یافتن زبان مشترک با خانواده و درک نشانه‌های اجتماعی پیچیده و ارتباط مجدد با جهان اطراف پیدا می کند.

این برنامه ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ تیرماه سال جاری در محل مدرسه هنر و رسانه آینه، خیابان ۱۶ آذر، خیابان ادوارد براون پلاک ۱۲ برگزار می شود.

به زودی باشگاه فیلم داستانی این مجموعه نیز راه اندازی می شود و برنامه هایی با حضور چهره های سرشناس حوزه تولید و پژوهش عرصه فیلم داستانی، توسط این باشگاه برگزار خواهد شد.