«بانوی آب و آیینه» در فرهنگسرای خاتم (ص) به صحنه می‌رود

نمایش دینی و آیینی «بانوی آب و آیینه» نوشته غلامحسین پیروی، به کارگردانی و تهیه کنندگی انسیه میرزا دباغ در آستانه دهه ولایت در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خاتم (ص) روی صحنه می رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص)، نمایش «بانوی آب و آیینه» با […]


نمایش دینی و آیینی «بانوی آب و آیینه» نوشته غلامحسین پیروی، به کارگردانی و تهیه کنندگی انسیه میرزا دباغ در آستانه دهه ولایت در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خاتم (ص) روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص)، نمایش «بانوی آب و آیینه» با موضوع حدیث کساء و خوش یمن ترین اتفاق منزل حضرت زهرا (س) با حضور ۱۴ بازیگر دختر نوجوان و جوان روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش از این قرار است که روزی پیامبر اکرم (ص) به خانه حضرت زهرا (س) می‌روند و ابراز ضعفی در بدنشان می‌کنند و حضرت زهرا (س) به دنبال چاره ای برای این ضعف هستند که ناگهان پیامبر (ص) می فرمایند … .

نفس میرقربانی، زهرا حیدری، معصومه رسول زاده، فاطمه عظیمی، محدثه علی پور، فاطمه توکلی، مهسا بابایی، پریسا عباسی، سمیرا سیفی، هستی بیات، پرستو رجبی، ساناز خانبابایی، فاطمه حشمتی، فاطمه کاظمی، مهدیه پناهخواه، بازیگران و مهدیه سمیعی، فاطمه کیایی، الناز ملکی و حانیه محمدی عوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش «بانوی آب و آیینه» از ۱۲ تا ۳۱ مرداد در سالن آمفی تئاتر خاتم (ص) واقع در انتهای شهرک ولیعصر (عج)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم (ص) به روی صحنه می رود و به مدت ۲۰ روز از ساعت ۱۹.۴۵ تا ۲۰.۴۵ میزبان علاقمندان است. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.