«بانوی آوازخوان» در تئاترشهر/ سیما تیرانداز تهیه کننده تئاتر شد

علیرضا کوشک جلالی با «بانوی آوازخوان» به تئاتر شهر می‌آید. به گزارش سینما خراسان، نمایش «بانوی آوازخوان» به نویسندگی وجدی معووض و با ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تیر ماه در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، همچنین سیما تیرانداز تهیه کنندگی و مجری طرح این اثر نمایشی است. بازیگران این اثر نمایشی عبارتند […]


علیرضا کوشک جلالی با «بانوی آوازخوان» به تئاتر شهر می‌آید.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «بانوی آوازخوان» به نویسندگی وجدی معووض و با ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تیر ماه در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، همچنین سیما تیرانداز تهیه کنندگی و مجری طرح این اثر نمایشی است.

بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از سیما تیرانداز، فرناز رهنما، سام کبودوند، محمد صدیقی مهر که تمرینات خود را از اسفند ماه آغاز کرده اند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به امید اکبری طراح صحنه، کیارش اعتمادسیفی طراح افکت و موسیقی، پژمان عبدی دستیار کارگردان و برنامه ریز، پگاه محمودوند منشی صحنه، حمیدرضا جدیدی مدیر صحنه، بهنام نجم الدین ویدئو، میلاد زارع طراح پوستر و بروشور ، سارا حدادی مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی و تبلیغات you studio و زهرا عرب نژاد عکاس اشاره کرد.

در توضیحات این اثر چنین آمده است: «نمایشنامه‌ای در ارتباط با جنگ، برادرکشی، خشم و عشقی سرکش به انسان و انسانیت، در یک سفر اودیسه‌وار، برادر خواهر دو قلویی کشف می‌کنند … .»

«بانوی آوازخوان» به ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و تهیه کنندگی و مجری طرحی سیما تیرانداز از تیر ماه در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.