«بدون قرار قبلی» امروز نیم‌بها اکران می‌شود

همزمان با میلاد امام رضا (ع) فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به صورت نیم بها اکران می‌شود.

به گزارش سینما خراسان، کارگردان فیلم “بدون قرار قبلی” روز گذشته در آیین آغاز اکران سراسری این فیلم در مشهد خبر از نیم بها شدن این فیلم در روز میلاد امام رضا(ع) در سراسر کشور داد.

“بدون قرار قبلی” فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول ۱۴۰۰ ایران است. این اثر ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان است که فیلم‌نامهٔ آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است.

بدون قرار قبلی داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

بار دراماتیک این فیلم در مشهد و حرم امام رضا (ع) اتفاق می‌افتد. جایی که پسر یاسمن پس از سال‌ها سکوت و انزوا بهبود یافته و به عبارتی شفا می‌گیرد.

گروه بازیگران این فیلم را پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی و صابر ابر تشکیل می‌دهند.

به دلیل ماهیت و فضای محتوایی بدون قرار قبلی امروز _۲۱ خردادماه ۱۴۰۱- به صورت نیم‌بها در سینماهای کشور به نمایش درمی‌آید.