برد پیت و اما استون بازیگر فیلم دمین شازل شدند

کارگردان فیلم «لالا لند» برنده جایزه اسکار، در فیلم جدیدش از حضور برد پیت و اما استون بهره می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، برد پیت و اما استون بازیگر فیلم جدید دمین شازل با عنوان «بابل» شدند. اما استون پیشتر با دمین شازل در فیلم «لالالند» همکاری کرده […]


کارگردان فیلم «لالا لند» برنده جایزه اسکار، در فیلم جدیدش از حضور برد پیت و اما استون بهره می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، برد پیت و اما استون بازیگر فیلم جدید دمین شازل با عنوان «بابل» شدند. اما استون پیشتر با دمین شازل در فیلم «لالالند» همکاری کرده و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم از آن خود کرده است.

دمین شازل اکنون مشغول ساختن سریال درام «ادی» برای نت‌فلیکس است و پس از آن روی صندلی کارگردانی «بابل» می‌نشیند.

گفته شده «بابل» درامی ترکیبی از ماجرایی واقعی با شخصیت‌های داستانی است و با درجه R ساخته می شود.

در حالی که چندین استودیو برای گرفتن حقوق فیلم «بابل» اعلام آمادگی کرده‌اند، احتمال می‌رود لاینزگیت که توزیع کننده فیلم «لالا لند» بود، حقوق این فیلم را نیز به دست آورد. آن فیلم به ۱۴ نامزدی اسکار دست یافت و فروشی ۴۴۶ میلیون دلاری را تجربه کرد.

گفته شده داستان «بابل» که دمین شازل فیلمنامه‌اش را نوشته، در هالیوود دهه ۱۹۲۰ و در روزگاری رخ می‌دهد که صنعت فیلمسازی داشت سینمای صامت را پشت سر می گذاشت. شاید این فیلم به نوعی یادآور «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو باشد که در آن برد پیت در کنار لئوناردو دی‌کاپریو نقش‌آفرینی کرده است.

شایعات از این حکایت دارد که شازل فیلمنامه یک فیلم موزیکال دیگر را هم نوشته است.

وی سال پیش با «اولین انسان» روی پرده سینماها رفت که در پنجاهمین سال ورود انسان روی ماه اکران شد و در آن رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ به عنوان نخستین فضانوردی که پا روی ماه گذاشت، دیده شد. این فیلم در گیشه موفق نبود و ۱۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

حال باید دید در دوره‌ای که فیلم‌های ابرقهرمانی و دنباله‌ای دارند در باکس آفیس حکومت می‌کنند، آیا فیلم شزل می‌تواند هوایی تازه در این فضا باشد؟