برپایی دومین دوره کارگاه‌های یک روزه سینما و تئاتر توسط افرامانا

دومین دوره کارگاه‌های یک روزه مؤسسه افرامانا در شش رشته سینما و تئاتر در مردادماه برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، در کارگاه‌های تخصصی یک روزه سینما و تئاتر این دوره از موسسه افرامانا که از ۸ تا ۱۹ مرداد در ۶ رشته سینما و تئاتر برگزار می […]


دومین دوره کارگاه‌های یک روزه مؤسسه افرامانا در شش رشته سینما و تئاتر در مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، در کارگاه‌های تخصصی یک روزه سینما و تئاتر این دوره از موسسه افرامانا که از ۸ تا ۱۹ مرداد در ۶ رشته سینما و تئاتر برگزار می شود ۶ مدرس تئاتر و سینما، ۶ عنوان کارگاه تخصصی را با عناوین فن بیان: درست حرف بزنیم، ترجمه نمایشنامه، آشنایی با طراحی صحنه مجازی، آشنایی با آشنایی با تکنیک های پارچه سازی در طراحی لباس، فیلمنامه نویسی: چالش های یک فیلمنامه نویس در مواجهه با صفحه سفید، کارگردانی: چالش های یک کارگردان سینما چند ساعت پیش از کلید زدن فیلم تدریس می کنند.

در این کارگاه های تخصصی مهناز اسماعیلی و سالوادور پاسارو آشنایی با طراحی صحنه مجازی، علی رضا غفاری فن بیان: درست حرف بزنیم، بهروز محمودی بختیاری ترجمه نمایشنامه، منیره ملکی آشنایی با تکنیک های پارچه سازی در طراحی لباس، حسین مهکام ۲ کارگاه فیلمنامه نویسی: چالش هایش یک فیلمنامه نویس در مواجهه با صفحه سفید و کارگردانی: چالش های یک کارگردان سینما چند ساعت پیش از کلید زدن فیلم را به هنرجویان آموزش می دهند.

دومین دوره کارگاه های کوتاه مدت سینما و تئاتر موسسه افرامانا در هفته های دوم و سوم مردادماه ۱۳۹۸ توسط مؤسسه فرهنگی هنری افرامانا برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی این مؤسسه می توانند با شماره تلفن های ۶۶۴۸۲۷۳۴ و ۰۹۱۲۵۶۳۲۶۵۹ تماس بگیرند.