برپایی «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» در مردادماه

«لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» به کارگردانی سعید دشتی و داریوش علیزاده مرداد ماه روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» به نویسندگی داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی و داریوش علیزاده از مردادماه سال جاری به صحنه می‌رود. در نمایش «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» […]


«لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» به کارگردانی سعید دشتی و داریوش علیزاده مرداد ماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» به نویسندگی داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی و داریوش علیزاده از مردادماه سال جاری به صحنه می‌رود.

در نمایش «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» علاوه بر داریوش علیزاده به عنوان نویسنده این اثر، رها جهانشاهی به عنوان مجری طرح و مدیر تولید، حمید ملکی و امیرحسین انصاری تهیه‌کنندگان نمایش و مسعود سقلاطون نیا به عنوان جانشین تهیه حضور خواهند داشت. اسامی گروه بازیگران، سایر عوامل اجرایی و همچنین مکان اجرای این نمایش پس از بازبینی آن اعلام خواهد شد.

سعید دشتی و داریوش علیزاده پیش از این در نمایش «دریبل» با یکدیگر همکاری داشته‌اند. همچنین سعید دشتی در اردیبهشت ماه سال جاری نمایش «مار بازی» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود.