برپایی هشتمین بینال مجسمه‌سازی در سال۹۸/ «درختستان» مستقل شد

رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران از برگزاری هشتمین بینال مجسمه‌سازی و رویداد «درختستان» به صورت مستقل از سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سال ۹۸ خبر داد. عباس مجیدی رئیس هیأت‌مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران درباره برنامه‌های این انجمن در سال جدید به سینما خراسان گفت: یکی از جدی‌ترین برنامه‌های انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز […]


رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران از برگزاری هشتمین بینال مجسمه‌سازی و رویداد «درختستان» به صورت مستقل از سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سال ۹۸ خبر داد.

عباس مجیدی رئیس هیأت‌مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران درباره برنامه‌های این انجمن در سال جدید به سینما خراسان گفت: یکی از جدی‌ترین برنامه‌های انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران در سال جدید، برگزاری هشتمین بینال مجسمه‌سازی است و با توجه به اینکه شورای سیاستگذاری این رویداد تا حدی شکل گرفته است، به زودی فراخوان بینال مجسمه سازی را منتشر خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در کنار بینال، چندین ایونت برگزار خواهیم کرد که از جمله آنها ایونت کرمان است. برنامه‌های جدید انجمن در راستای تعامل با استان‌ها خواهد بود و به همین دلیل ایونت هایی را در استان‌های مختلف برگزار می‌کنیم که جزئیات آنها اعلام خواهد شد.

رئیس هیأت‌مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران در مورد رویداد «درختستان» نیز توضیح داد: بنا نداشتیم «درختستان» در دل برنامه «بهارستان» با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شود چون این رویداد مستقل و متعلق به انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز است، به همین دلیل رویداد «درختستان» را در اردیبهشت یا خرداد ۹۸ با کمی تغییرات برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های انجمن در سال ۹۸، برگزاری «بینال مجسمه‌های شهری مشهد» پس از توقف هفت ساله است که با همکاری و مدیریت انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران انجام می‌شود.